Thursday, July 14, 2011

=biarkan aku jatuh cinta=





Mata ini indah melihatmu
Rasa ini rasakan cintamu
Jiwa ini getarkan jiwamu
Jantung ini Detakkan Jantungmu

Dan biarkan aku padamu 
Takkan menyesal hidup
Didalam hidupku
Rasa ini terus padamu
Takkan kubiarkan sampai
Aku mati

reff:
Biarkan aku jatuh cinta
Pesona ku pada pandangan
Saat kita jumpa
Biarkan Aku kan mencoba
Tak peduli kau berkata
Tuk mau atau Tidak

.........this song reminds me of 1 thing........
mesti ramai yg in luv ngn sinetron N lagu ni rite?? 
tp amy xtgk pn cerita ni... bz sgt... huhu
papa pn lgu dorg ni TERBAIK....

nota kaki:sowrilh lama dh amy x buat BW,jump on u  guys pnya chatboxx... month of june and july is Such a hectic month 4 me... Blm lg msk ramadhan ni... insyALLAH wiil b bck dlm dunia blog ASAP... thanks sapa2 yg sudi singgah n drop ur comment... really appreciate it.......  

3 SUKA GAMBAR INI:

gadisnikon said...

@ANUM: :)

suterakasihyann said...

lagu mak aku ya oiiii haha

gadisnikon said...

@YANN: HAHA... tauk.. ringtone pun nya make tok... lyn hbs ngr lagu tok...