Tuesday, June 7, 2011

=ITS YOUR DAY=

Today wes HER day.. now she is getting older another year... hehe.. tua dh la...  its your birthday tell me what you want too.. hehhe... Entri hari ni di buat khas untuk my lovely cousin...24 tahun lalu on today date 07-06-87 lahirlah seorang insan yang istimewa di muka bumi ini... dia seorang puteri sulung and tunggal in her family 2 my beloved uncle and aunt... amy bersyukur dilahirkan dan dibesarkan bersamanya.... dia adalah my fav cousins ever iaitu suterakasih... rasanya b4 u all kenal my page ni mesti u kenal my kzen ni kn?? dia dh lma dh dlm dunia blogging ni.. hehehe..there's no one could ever replace her in my entire life...dia sangat istimewa untuk family nya dan untuk amy ok... keperibadiannya,hatinya sunnguh mulia.. dia baik sangat..... I have a lots of cousins tapi bagi amy hanya dia yang istimewa.. amy xdapat nak describe dengan kata2.. only ALLAH SWT,her parents,and my big HAF family yang tau how was she... hehe... on YOUR day amy wishes suterakasih a great HAPPY BIRTHDAY,di panjangkan umur,dimurahkan rezeki,sentiasa sihat,cantik dan  berjaya di dunia dan akhirat... n most of all cepat2 kahwin.. haha... thanks 4 being a part of me.. a place that i can share my story too.. amy appreciate it... nk tanya u ols ada x cousins yang u ols buat as ur bestfriend?? hehe...suterakasih is the only cousins yang amy dpt get along.. amy share problems,my sadness,my happiness dengan suterakasih ni selain my mum... rsnya dia yg banyak tahu my secret kot? hehe....so sapa yang dapat suterakasih ni kira lucky lh... hehe... as lucky as me tp dia berjaya di tawan oleh jejaka idaman nya hehe... SHE WAS GREAT... to my kzen sowrilh xpt Nk celebrate ur BORN DAY together2...klak k... hehe... ESPECIALLY 4 U... 

You’re always very special

And you should know today
That you are wished the nicest things
That life can bring your way
Like warm and loving wishes
And happiness and cheer
And everything you need to start
Another happy year
"HAPPY BIRTHDAY"




lots of love from me
xoxo


=AMY=


1 SUKA GAMBAR INI:

[sutera kasih] said...

thanks a lot..terharu!!!kelak ku smbong baca gik..terharu gilak2 (T___T)